• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Методичний кабінет ЗДО

Методичний кабінет

Методична робота закладу базується на досягненнях науки, перспективного педагогічного досвіду найкращих педагогів на підвищення компетентності та професійної майстерності їх, якості освіти вихованців. Дирекція ЗДО працює у постійному пошуку нового змісту, форм та методів методичної роботи, нового стилю, нових форм спілкування з педагогами на засадах особистісно орієнтованого, діяльнісного, інтегрованого підходів і налагодження тісної партнерської взаємодії між дітьми, батьками та педагогами. Педагогічний колектив закладу завжди в пошуку над створенням єдиного методичного простору з інноваційною діяльністю. Методична робота, а саме – консультації, семінари, семінари-практикуми, колективні перегляди, вебінари, он-лайн конференції, навчальні тренінги, ділові ігри, сприяють розвитку творчості, ініціативи та спрямовані на підвищення якості освітнього процесу. Результатом є те, що педагоги нашого закладу використовують в роботі з дітьми інноваційні технології, інтерактивні методи, що сприяє кращому запам’ятовуванню змісту нового матеріалу, розвитку уяви, фантазії, образного мислення дошкільнят. Прикро, що в наслідок воєнної агресії, через тривалі тривоги, деякі заплановані форми методичної роботи проводяться дистанційно.

Для підвищення фахового рівня та педагогічної майстерності кадрів у методичному кабінеті створено банк даних кращих педагогічних досвідів вихователів закладу. Протягом навчального року методична робота та робота методичного кабінету проводиться таким чином, щоб підвищити кваліфікаційну професійну компетенцію, збагатити інтереси, задовольнити духовні і професійні потреби педагогів.

Педагогічний колектив закладу, як і раніше, має власні авторські напрацювання, творчі знахідки, що позитивно впливають на імідж ЗДО та ефективність освітнього процесу.

У 2023-2024 навчальному році в закладі сформовано три вікові інклюзивні групи. Послуги навчання інклюзивної освіти заклад надає дев`ятьом дошкільнятам: з порушеннями мовленнєвого розвитку, з порушеннями опорно-рухового апарату, зі слабким зором, діти з РАС.

До послуг дошкільнят музична та спортивні зали, методичний кабінет, спортивний майданчик, ресурсна кімната, кабінет сестри медичної старшої. У ЗДО створена локальна мережа INTERNET, існує власний веб-сайт та сторінка у соціальній мережі Facebook

Відповідно до виявлених досягнень, недоліків, запитів батьків та державних вимог, педагогічний колектив закладу дошкільної освіти у 2023-2024 навчальному році буде працювати над головними завданнями, визначеними на рівні держави:

- створення належних умов для організації освітнього процесу (дистанційна освіта);

- подальше оснащення середовища для інклюзивної освіти;

- реалізація принципів демократизації, гуманізації, індивідуалізації та інтегративності освітньої роботи;

- оновлення освітнього процесу.

Наукова-методична проблема закладу на 2023-2024 навчальний рік:

- забезпечення доступності та якості освітніх послуг, підвищення якості професійної діяльності педагогічних кадрів та забезпечення безпечного освітнього середовища.

Виходячи з цього пріоритетними завданнями на наступний рік вважати:

Удосконалення навичок комунікативної мовленнєвої компетенції дошкільників шляхом упровадження інноваційних методик і технологій.

Подальша реалізація формування природодоцільного світогляду та ціннісного ставлення до довкілля, орієнтованих на сталий розвиток дошкільників.

Формування навичок здорового способу життя через забезпечення повноцінного педагогічного впливу на фізичний стан вихованців.

Основними компонентами надання дітям якісних освітніх послуг мають стати:

· дотримання державного освітнього стандарту;

· використання різноманітних засобів освітнього впливу на дитячу особистість;

· забезпечення інтеграції змісту освітнього матеріалу і зацікавленості дітей пізнанням навколишньої дійсності.

Запорукою успішної реалізації ключових завдань організації та змістового наповнення освітнього процесу у закладі має стати : високий рівень внутрішньої самоорганізації педагогічного колективу, творчий та інтелектуальний потенціали педагогічних кадрів, орієнтація на дітей - як центр освітнього процесу.

Кiлькiсть переглядiв: 2931